[openstandaarden] bijwerking website

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Fri Jul 19 17:42:18 CEST 2002

At Friday, 19 July 2002, Sven Vermeulen wrote:

>Eventjes wat niet-constructieve opmerkingen: de mailinglist os-dev werd
>speciaal opgericht om het ontwerp van o.a. de website van openstandaarden
te
>bediscussieren. Ik weet ook wel dat lang niet iedereen daarop zit
en ook dat
>velen die er niet op zitten juist de personen zijn die commentaar
hebben,
>maar zou ik mogen vragen om toch een koe een koe te noemen en os-
dev te nemen
>voor dit soort zaken?

Ik dacht dat os-dev at openstandaarden.be er was voor het bediscussiëren
van de TECHNISCHE zaken rond het site-ontwerp?

De INHOUD is duidelijk een zaak van iedereen. Zeker in deze beginfase
kunnen we ieders inbreng gebruiken, ook en vooral van een minder
technisch gericht publiek. Een visie op de inhoudelijke kant van
de zaak ontwikkel je niet tussen technische discussies door...

Visie gaat natuurlijk niet over taalfouten of spelling. Die zaken
moeten we op een andere, efficiëntere manier kunnen afhandelen. Verwacht
daaromtrent binnenkort een mailtje met suggesties. Dan wordt de signal/noise-
ratio van openstandaarden at openstandaarden.be al heel wat interessanter.

Op termijn kunnen we de zaak allicht oplossen door de mailinglijsten
nog verder op te splitsen met een os-www at openstandaarden.be. Dat
lijkt me in deze beginfase niet zo'n goed idee. Iedereen betrekken
en voorlopig de mailinglijsten nog even verder laten overlopen lijkt
me beter :-)

Voor wie geen 100 mails per dag wil kunnen dagelijkse digests de
mailvloed hier en nu indijken.

Stefan, kan jij daarvoor zorgen?

Mark
Mark Van den Borre