[openstandaarden] Pagina over .doc

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Mon Jul 29 13:36:03 CEST 2002

On Thu, 18 Jul 2002, Mark Van den Borre wrote:

> Ik ben ook bezig de informatie die de pagina biedt aan te vullen en in
> een meer uitnodigende vorm te gieten. Een werkversie vind je op
> http://openstandaarden.be/teksten/word/mark1

Ziet er goed uit.  Nu nog iemand vinden die tijd heeft om hetzelfde te
doen voor andere gesloten formaten zoals excell of eventueel power point

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

 .: Tijl Vercaemer - email Skender at VrijZijn.be - jabber tijl at jabber.org :.