[openstandaarden] Online banking

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue Jul 30 21:37:48 CEST 2002

[...]banken en Open Standaarden[...]

Dat doet er mij aan denken dat ik nog eens een mailtje moet sturen naar
Test Aankoop. Als antwoord op een vraag in hun decembernummer had ik had
voor Test Aankoop een mooi lijstje gemaakt.
Onderwerp: Banken en ondersteuning voor andere clientplatformen dan MSIE
op MS Windows.
Ik had er ook nog mooi bij uitgelegd waarom dat mij vanuit
gebruikersstandpunt belangrijk leek.

Een keer of 2/3 over en weer geschreven, nog eens achter gevraagd,...

Uiteindelijk nog geen vermelding van iets dat op een platform leek in
het uiteindelijke Test Aankoop-artikel van juli 2002. Er is nog werk aan
de winkel...

Mark

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113