[openstandaarden] Possible Target: http://www.canvas.be

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Sat Jun 1 23:12:29 CEST 2002

At 2002-06-01 20:01, you wrote:
>In het antwoord beweerden zij dat in Frankrijk de rechter zich al tegen
>dieplinken uitgesproken had, maar dat er in Belgie nog geen rechtzaken
>geweest waren.  Maar volgens hen lijkt de Belgische wetgeving nogal op de
>Franse en zou een Belgische rechter dieplinken ook veroordelen.

Volgens mij is er in België zo'n zaak geweest rond De Standaard?
Of was dat in verband met die Nederlandse site?

> weer? Wat
> "internet
>
>Niets, maar daar liggen ze niet wakker van bij de vrt, als er maar
>niemand aan hun heilig copyright raakt. :-(

Dit heeft niks met copyright/auteursrechten te maken, hoogstens met
(zogenaamd) gederfde reclame-inkomsten en zo...

Dit is even idioot als verbieden dat je naar een bepaald hoofdstuk in
een boek verwijst.  (Mijn sig zou dan dus verboden kunnen zijn ;-)

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9