[openstandaarden] Possible Target: http://www.canvas.be

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Sun Jun 2 13:04:29 CEST 2002

On Sun, 2 Jun 2002, Wouter Verhelst wrote:

> Uhh, nee. Men bedoelt dat je niet mag linken in een frame, of in een
> popup-venster. Je moet een "gewone" hyperlink maken.
>
> Ik vraag me alleen af in hoeverre dat enforcable is, maar goed.

Als je hun pagina in een frame plaatst, die zie je geen verschil meer tussen de
site met de link en de gelinkte pagina. Je ziet dan ook niet meer de URL van de
gelinkte pagina in het URL-widget bovenaan, maar de URL van de hele frameset
(op de site met de link).

IMHO is dit enforceable omdat de citaatregels (correcte verwijziging naar het
origineel) niet worden toegepast: je toont informatie die schijnbaar van jou
komt, zonder vermelding dat ze van ergens anders komt.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds