[openstandaarden] Standaarden-vriendelijke output voor Word e.d.

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Sun Jun 2 19:08:14 CEST 2002

At 2002-05-29 11:57, you wrote:
>Misschien is er iemand in deze gemeenschap die een documentje wil
>maken dat Word gebruikers uitlegt hoe ze PDF kunnen aanmaken, zelfs
>met vrije software?

Ik heb hier nog 2 Duitstalige oplossingen gevonden:

<http://www.schmitz-huebsch.net/gs4word/index.html>
GPL, denk ik.  Maakt het mogelijk om rechtstreeks vanuit Word, Excell
of PowerPoint een PDF te maken (templates met de nodige menu-items e.d.)

<http://shbox.de/freepdf.htm> (niet vrij, wel freeware)

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9