[openstandaarden] Standaarden-vriendelijke output voor Word e.d.

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Sun Jun 2 19:48:53 CEST 2002

On Sunday 02 June 2002 19:08, JanC wrote:

> Ik heb hier nog 2 Duitstalige oplossingen gevonden:
>
> <http://www.schmitz-huebsch.net/gs4word/index.html>
> GPL, denk ik.  Maakt het mogelijk om rechtstreeks vanuit Word, Excell
> of PowerPoint een PDF te maken (templates met de nodige menu-items e.d.)

GPL het is, hmmmmm -- Yoda

De licentie is zowat het enige dat ik ervan verstaan heb (was in het Engels
:-). Mijn Duits is echter niet wat het zou moeten zijn.

Er is wel de mogelijkheid om alles te vertalen in het Nederlands. De berichten
daarvoor staan in aparte files.

Wie heeft er zin om dit Visual Basic (ieuw) programmaatje te vertalen? Dat zou
misschien een extra dienst zijn dat we met Open Standaarden kunnen leveren.

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."