[openstandaarden] banken en browsers - een moeilijke combinatie

frank goossens frank at belgonet.be
Tue Jun 4 08:29:36 CEST 2002

(1ste mail van nen stillen; frank goossens, gent, werk bij een
bedrijfje dat niet altijd openstandaard-sites bouwt, probeer daar wat druk
uit te oefenen)

gisteren toevallig proberen fortissen op mozilla 1rc3/ galeon 1.2.3. de
'P' van partial op de starnix-pagina is correct; je geraakt binnen, maar
een deel van de javascript-functionaliteit werkt niet. kon ik mee leven,
tot ik een overschrijving probeerde doen. ik kon het rekeningnummer van de
begunstigde niet invoeren. beetje over en weer gemaild met helpdesk, is
gekend probleem, ze gingen iets laten weten als dat opgelost was.
aandringen hielp niet, geen datum, geen verdere info.. eerstdaags eens in
m'n bankkantoor binnenstappen, eens kijken of ik zo iets kan bereiken.

groetjes,
frank
---
http://belgonet.be/frank/