[openstandaarden] bijkomende doelgroep vzw: sitebouwers?

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Wed Jun 5 00:49:39 CEST 2002

On Wednesday 05 June 2002 00:05, frank goossens wrote:
> als niet actief participant toch even voorstellen om bij doelgroepen voor
> bewustmaking ook 'sitebouwers' op te nemen. als je die meehebt, sta je al
> heel ver. bij ons (reference) wordt html-standaard (4) over het algemeen
> betrekkelijk goed gevolgd, maar dat is anders voor alles wat javascript
> (skuseer, ecmascript) betreft. ik lobby intern, maar denk dat er bij de
> concullega's ook flink wat werk aan de winkel is..
>
> frank
> ---
> http://belgonet.be/frank/

Sorry dat ik hierover begin... je eigen site valideert niet met
http://validator.w3.org :-( Net zoals http://belgonet.be dat zelfs een "Best
experienced with IE" logo draagt. :-( (waar Konqueror toch geen problemen mee
heeft). De javascript-afteller werkt niet (ik dacht dat Konqi 99% van ECMA
ondersteunde). Maar het is je allemaal vergeven want ik wil je zeker geen
slecht gevoel geven voor de rest van de week... Hiermee wens ik je een
gelukkig huwelijk ! :-)

(Bezoek zijn site eens hé mannen...)

Tussen haakjes: je overtreedt regel 1.3 van de VRT "Internet
beleidsverklaring" (zie www.vrt.be -> "Disclaimer") met je "nieuws op
VRT-Teletekst" link:

<quote>
1.3. Aanbrengen van een hyperlink naar een website beheerd door VRT.

U mag op uw eigen website een link aanbrengen naar de startpagina van de
VRT-websites. De webpagina waarop de hyperlink staat, moet volledig
verdwijnen en het URL-adres van de VRT-website moet duidelijk zichtbaar zijn.
Andere hyperlinks mag u alleen aanbrengen na uitdrukkelijke schriftelijke
goedkeuring van de VRT. U kunt uw verzoek sturen naar de webmaster van de
site waar u een link naar wilt leggen.
<quote>

Ik vermoed dat je geen goedkeuring hebt? Belachelijk niet? *zucht*

Groeten,
Andy

PS: Sorry als ik je vroeger altijd voor de deur heb laten staan :-) (Voor
diegenen die het niet snappen: lees de trouwsite...)
PPS: Hopelijk regent het op de trouwdag :-) (de site!)
--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."