[openstandaarden] bijkomende doelgroep vzw: sitebouwers?

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Wed Jun 5 15:57:11 CEST 2002

On Wednesday 05 June 2002 08:21, frank goossens wrote:

> heb ik al eens laten lopen (en een en ander aangepast), maar hij klaagt nu
> over niet gesloten tags omdat hij de javascript (waarin ik een deel van de
> html schrijf) blijkbaar niet kan parsen. want de tags zijn wel gesloten,
> natuurlijk :)

<code>
document.write ('<font color=\"#ff0000\">You\'re browser does not support W3C
DHTML-specs, this page will not function properly. You might consider
upgrading your browser. Visit <a
href="http://www.webstandards.org/resources.html">webstandards.org</a> for
more information.</font>');
</code>

Al geprobeerd alle "-quotes te escapen met een backslash?

> en dan zegt ie nog -correct- dat een <li> genest moet staan (in <ul> bv),
> maar dan krijg je die kleine insprong, die ik absoluut niet wil. tja ..

Euhmm... is dat niet op te lossen met een beetje CSS? "margin-left: 0px;" of
iets dergelijks?

> maarreuh, wat me meer interesseert, zijn er java/ ecma-script validators?
> zou leuk zijn om te checken of m'n <ahum>code</ahum> een beetje
> standards-compliant is. werkte dat zoals het hoort in konq?

Ik ken alvast geen java/ecma validators :-(

Nope, Konqueror had geen problemen...

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."