[openstandaarden] java/flash en zo

DieTerkE dieterke at skynet.be
Wed Jun 5 21:11:52 CEST 2002

Een vriend van me moet met braille-toetsenbord het net verkennen. Dit doet hij dan onder linux met 'links, w3m, lynx,... enz' Het enige probleem is dat wanneer de startpagina van een site met java of flash gemaakt is, dat hij deze niet kan zien, en daardoor de rest van de website niet kan bekijken.
Soms is het enkel de startpagina die met flash is, en de rest niet, en kan hij soms nog eens verder kijken, als iemand hem de text-url geeft van die pagina.
Dus had ik zo gedacht, kan er geen verplichting of zo komen, of een wet of zo, dat verplicht de surfers te kiezen op de startpagina tussen flash/java, OF textmode?
Dit zou behoorlijk handig zijn

mvg DieTerkE