[openstandaarden] VRT 927live website aangepast.

Tijl Vercaemer Skender at geenSpamAUB.VrijZijn.be
Thu Jun 6 15:05:37 CEST 2002

On Thu, 6 Jun 2002, Rik Boven wrote:

> Zijn er eigenlijk documenten beschikbaar/in aanmaak die deze problemen en
> oplossing in de diepte en breedte uitleggen? Herman heeft er eentje, maar
> moeten we niet eerst een aantal dossier aanleggen voor me mensen hierover
> aanspreken? Referentiemateriaal...

Waarom zouden we wachten met mensen aanspreken als we zien dat we zonder
'dossiers' ook resultaten boeken?  Er is inderdaad nog werk aan de teksen
voor op openstandaarden.be, maar ik zie niet in waarom we eerst die
teksten helemaal af zouden moeten hebben voor we webmasters beginnen
mailen.

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

  .....: Verwijder "geenSpamAUB." uit m'n adres om te antwoorden. :.....