[openstandaarden] Voorstellingsmailtje...

Frederic Leclercq frederic at ictportal.com
Fri Jun 7 09:56:32 CEST 2002

Hallo,

Ik ben Fred. en zag het eerste levenslicht bijna 23 jaar geleden.
Gelukkig getrouwd en gelukkig geen kinderen ;-)
Ben 100% linux-gebruiker. Zag het voor het eerst een jaar of 6 geleden,
maar wellicht was ik er toen toch nog niet echt rijp voor ;-)
Ondertussen werk ik nu al zo'n 8 maand enkel en alleen met een linux
systeem zowel thuis als op het werk.
Vandaar wellicht ook mijn interesse in STANDAARDEN, wat helaas nog veel
te ver zoek is in websites en office documenten :( Althans dat is waar
ik het meeste problemen mee heb.

op het werk programmeer ik in java && jsp ...
thuis veel interesse in php en perl...

Zo... hobbies : linux, terrasjes en de hobbyboerderij ;-)

Voor verdere vragen : frederic_d0t_leclercq_ at T_skynet_d0t_be

Fred.