[openstandaarden] lidgeld VSDC OK

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Fri Jun 7 13:46:00 CEST 2002

Mark Van den Borre  (7/06/02  10:04):
>Standaardjes,
>
>Er was blijkbaar een kleine verstrooidheid bij de schenker van het
>VSDC-lidgeld [1] voor onze vzw. Ik ging ervan uit dat de betaling
>al een tweetal weken gebeurd was, maar dat bleek nog niet het geval.
>

>De overschrijving is pas vandaag gebeurd.
>
>'t Is maar dat jullie het weten...
>

>Looksaus
>
>P.S. Alien, misschien is het het handigst als de correspondentie
>met VSDC (tijdschrift,...) onmiddellijk via jou gebeurt? Speel me
>je contactgegevens door en dan vul ik die in op het contactformulier.
> [...]

Ben nu 3 weken thuis, dus zou wel wat tijd kunnen vrijmaken om naar die gasten
te gaan moest het nodig zijn. Ik weet niet of de statuten nu al binnen zijn, of
nog moet binnengebracht worden, en of dat per email kan. Laat maar iets weten
over de planning als die zou bestaan, dan kan ik eens zien wat ik kan doen. Als
er geen planning bestaat zal ik ook eens zien wat ik kan doen.

Ok klinkt dat te veel als ....

If a = true then go_sub_routine;
if a = false then go_sub_routine;

Wim Stubbe