[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Sun Jun 9 10:53:53 CEST 2002

On Sunday 09 June 2002 00:06, William Windels wrote:

> Achzo, dat wist ik niet dat links javascript ondersteunt.

De allerlaatste versie, je zal vermoedelijk deze nog niet hebben.

> Ik gebruik links-ssl 0.96 onder linux-console en bij mijn weten is er
> momenteel geen enkele webbrowser die javascript ondersteunt onder
> linux-console.
>

> Stukje uit eerder gepostte mail:
> #
> In't kort wat ik zou sturen, vul aan waar
> nodig, als we tot een
> definitieve
> versie komen, dan kunnen we die allemaal (alle pandora-klanten dus)
> overnemen
> en doorsturen. Beetje druk op de ketel kan geen kwaad...
> [...]

de webmaster, de eigenaar,  de helpdesk, ... Je moet een beetje creatief zijn
in het zoeken naar iemand. Maar dat zijn toch goede targets.

> [...]
> men
> weet wat er te vinden is;
> 2.2 links mogen niet afhangen van javascript, Flash of Java, want die
> maken de site ontoegankelijk.
>
> #
>
> IK ben het volledig eens met de vooropgestelde criteria.
>
> Misschien zou het ook niet slecht zijn om de site te laten voldoen aan de
> regels van het blindsurfer label.
>
> Ik dacht dat dit label o.a. op de site van de vdab stond, maar die vind ik
> daar momenteel niet meer terug.
>
> Het blindsurfer label is bv. terug te vinden op:

Je kan altijd verwijzen naar de site, en zeggen dat ze daar zo'n label
krijgen, en dat dat goed staat op een site.