[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

TaXaN TaXaN at kotnet.org
Mon Jun 10 16:29:47 CEST 2002

JanC wrote:

> Was dat maar waar...
>
> Er zijn een aantal zaken die vooral met Netscape 4.x zeker problemen gaan
> geven, maar ook met oudere versies van Opera (niet iedereen heeft zin om
> elk
> jaar voor een nieuwe versie te betalen) en waarschijnlijk ook met andere
> browsers.  Of probeer eens een tabel te centreren op je pagina (zoals
> het hoort
> in HTML4+CSS); als ik me goed herinner van een paar tests van 4 maanden
> geleden, rendert alleen Gecko dat correct, dus dat wordt al heel
> leuk...  :-(

Heeft het nog zin om Netscape 4.x te ondersteunen? Die browser is
gewoonweg veel te oud. Ik zie toch ook geen sites die nog moeite doen om
IE 4.x te ondersteunen.

Om toch een enigszins deftige layout te krijgen in oudere of
tekstgebaseerde browsers zou ik er voor zorgen dat stylesheets dan niet
geladen worden en dat de content wat logisch gerangschikt is wanneer er
geen stylesheets zijn op toegepast.

--
TaXaN

|-<[       ICQ: 0xA395A3        PGP key ID:0x448BC5DD       ]>-|
|-<[   There are 10 kinds of people, those who understand   ]>-|
|-<[              binary and those who don't.               ]>-|