[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Mon Jun 10 15:51:26 CEST 2002

At 2002-06-10 08:34, you wrote:
>Met html-validatie moet een webmaster niet inzitten met het uitzicht van zijn
>pagina onder verschillende browsers: als de pagina valideert en mooi is onder
>1 browser dan zal hij ook goed tonen onder de andere browsers.

Was dat maar waar...

Er zijn een aantal zaken die vooral met Netscape 4.x zeker problemen gaan
geven, maar ook met oudere versies van Opera (niet iedereen heeft zin om elk
jaar voor een nieuwe versie te betalen) en waarschijnlijk ook met andere
browsers.  Of probeer eens een tabel te centreren op je pagina (zoals het
hoort
in HTML4+CSS); als ik me goed herinner van een paar tests van 4 maanden
geleden, rendert alleen Gecko dat correct, dus dat wordt al heel leuk...  :-(

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9