[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Mon Jun 10 23:43:20 CEST 2002

Frank Van Damme wrote:

> Ik vind dat dat punt ECHT wel moet gemaakt worden. Heck, dit is flashy zonder
> flash :-)
 >
 > Frank

Ik was er ook eventjes niet goed van =8-o... Het studeren lukte me zelfs
totaal niet meer, ik was al aan het denken over hoe ik mijn website zou
kunnen aanpassen om te "stoefen" bij mijn vriendjes en vriendinnekes ;).
Wel jammer dat backward compatibiliteit niet altijd gegarandeerd is,
maar we kunnen niet alles willen zeker?
Sorry ik kan wel geen link geven van mijn website, want helemaal w3c
validerend is hij/zij *nog* niet :(, ik schaam me daar wel een beetje
over ;)...

Mattias