[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Jan Wagemakers janw at easynet.be
Wed Jun 12 17:35:08 CEST 2002

Wouter Verhelst <wouter at debian.org> schreef:

> Of de netspanning in je huis zo aansluiten dat je 130V in plaats van 220V
> krijgt. (Ja, dat kan.

Enkel als je 3fase 220V binnenkrijgt, tussen fase en neutre heb je dan 130V.
Bij iemand die 3fase 380V binnenkrijgt of bv. 1fase en een neutre zal dit niet
gaan.

Van de gelegenheid ff'tjes gebruik maken om mij voor te stellen :

Jan Wagemakers, geboren 11 jan 1969. Van beroep ben ik
onderhouds-elektricien. Net zoals de meeste hier zie ik het nut in van
open-standaarden die zoveel mogelijk nageleefd worden.

Voorlopig beperk ik mij tot hier een beetje meelezen...

--
Met vriendelijke groetjes         - Jan Wagemakers -

... Wij zijn allemaal stripfiguren getekend door het leven