[openstandaarden] Fortis

DieTerkE dieterke at skynet.be
Thu Jun 13 16:47:12 CEST 2002

Kvind da ge groot gelijk hebt.
Das zo met school ook zo, zo van " je moet met M$ Word " werken, maar als ge dan over licenties begint... zo van 'ga jij mijn licentie betalen?' *g* dan kruipen ze vlug terug. Dus van school mag ik dus word documenten gewoon in star/open office maken. Gewoon een beetje pushen is er nodig, tot ze het inzien.
Waarom gebruikt iedereen gesloten formaten als het toch allemaal handvol geld kost?

Weird society we live in ... i can tell ya that ...

mvg DieTerkE

--> Windows XP (for x = cra) <--