[openstandaarden] Hoi iedereen!

TaXaN TaXaN at kotnet.org
Wed Jun 26 16:42:12 CEST 2002

wim deprez wrote:
> Hoi,
>
> ik zal me eerst maar even voorstellen zeker? :)
>
> Mijn naam is Wim Deprez en ik ben student Informatica aan het LUC te
> Diepenbeek. Vorige week heb ik een visiepaper over Open Standaarden geschreven
> (<reclame> http://lumumba.luc.ac.be/wim/OpenStandards.pdf </reclame>), het is
> in het Nederlands en nog niet compleet foutloos, maar ik zou zeer vereerd zijn
> om jullie mening erover te krijgen. Binnenkort zal ik trouwens aan een
> vertaling in het Engels beginnen.
>
> Via deze paper heeft Wim Stubbe me gewezen op het bestaan van
> [...]

Mooi stukje tekst! Met wat verbeteringen/aanpassingen en jouw toestemming
zou dit zeker niet misstaan op de website van OpenStandaarden.

Misschien nog iets wat je kan vermelden in sectie 4 is die zaak over open
standaarden in Peru. Zie de post van JanC op de mailinglist:
http://www.openstandaarden.be/maillists/openstandaarden/openstandaarden00565.html
Een link naar de site van OS kan ook niet misstaan bij de referenties :)

Succes nog met de examens.

--
TaXaN

|-<[       ICQ: 0xA395A3        PGP key ID:0x448BC5DD       ]>-|
|-<[   There are 10 kinds of people, those who understand   ]>-|
|-<[              binary and those who don't.               ]>-|