[openstandaarden] kandidatuur OS

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Thu May 2 01:17:55 CEST 2002

On Wednesday 01 May 2002 20:09, Energon wrote:
> Alle mensen die willen helpen, maar geen vaste positie willen, mogen zich
> kandidaat stellen voor de Ondersteunende functie (36). Ze zullen ingezet
> worden waar er hulp nodig is en zolang die hulp nodig is, of zolang ze zelf
> kunnen.

Omdat Energon het toch niet kan laten om me steeds eraan te herinneren dat ik
nog geen kandidatuur heb opgestuurd, deze mail dus :-)

Ik denk dat ik me het beste zal thuis voelen ergens in de Website rubriek. Een
beetje foefelen met de HTML, ZipKid wat op "stang" jagen, zo'n dingen :-) In
welk vakje ik eigenlijk terecht kom, ik weet het niet echt. Ik zal zo'n
beetje freelancen waar er maar werk te doen valt (of juist niet :-).
Misschien wat sites onderzoeken die slecht toegankelijk zijn, reporten
daarover opstellen, ...

Ik ben momenteel een botje aan het schrijven in Perl die sites of pagina's
binnen 1 site kan afzoeken op geldige HTML, links controleren, ... Ik zie nog
ruimte voor verbeteringen om bijvoorbeeld gegevens bij te houden of er Flash
wordt gebruikt, Java(script) en andere zaken (yuck, VisualBasic script). Aan
de hand hiervan kan er misschien om de zoveel maanden een lijst verschijnen
met hoeveel sites er correct valideren, of hoe het zit met het Flash /
Java(script) gebruik, browser-gebonden code, ... Kortom, dat we ook een
evolutie kunnen zien in de tijd en waar de knelpunten liggen. (ideeën voor de
bot zijn altijd welkom)

Maar ik ben aan het afwijken... het maakt niet uit waar ik juist zit in de
matrix. Zolang ik maar een beetje van dienst kan zijn, dan is het al goed. Ik
denk dat ik dus ook ergens zal passen in die ondersteunende functie.

Bedankt voor de aandacht en de beschikbare bandbreedte om dit bericht te
downloaden :-)

> Do You Yahoo!?
Yahoooooooooooooooo, goed zo? :-)

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."