[openstandaarden] kandidatuur OS

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Thu May 2 00:05:15 CEST 2002

Briefwisseling, absoluut. Mijn kwaliteiten als webontwerper zijn eerder
beperkt (tot steenkool-html om precies te zijn) en ik denk dat ik 'ne goeie'
ben om in een vlotte verzorgde taal en de juiste toon tegen de juiste persoon
brieven en email neer te pennen. Met pers, met overheid, onderwijs, het maakt
al niet uit.

Motivatie: mensen, dit is de ideale kruisbestuiving met mijn studie hé. Wie
kunt ge nu beter voor communicatie met de buitenwereld (aka the big blue
room) hebben als een communicatiewetenschapper?

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.