[openstandaarden] Overschakeling Word -> PDF in de RUG-FTW

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Sat May 4 17:06:14 CEST 2002

At 2002-05-04 11:30, you wrote:
>Overigens denk ik niet dat die speciale lettertypes veel problemen
>zullen geven, zo'n 95% van alle documenten staan in Times, Arial of
>Courier en alledrie worden die gemapt op een vector font.

Times en Courier zal je op de meeste Windows-PCs zelfs niet vinden.
Wel Times New Roman en Courier New maar dat zijn lettertypen die maar
oppervlakkig op de door jouw genoemde lijken...

Kan GhostScript geen lettertypen insluiten of zo?  Zo werkt het toch
in "normale" PDF documenten, dacht ik...  ATM 4.1 Light is gratis bij
Adobe te downloaden en dan kan je met o.a. Type 1 lettertypen werken
in (bijna) elk Windows programma.

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9