[openstandaarden] bijeenkomst 21/5, 20u

Mark Van den Borre mark at musicaliberata.org
Tue May 7 13:38:00 CEST 2002

BIJEENKOMST vzw-structuur 21/5 20 u, Mysteriestraat Vorst

Een aantal mensen (Energon,...) hadden gevraagd zo kort mogelijk
voor de blok op 24/5 begint een bijeenkomst vast te leggen.

We kunnen op dinsdag 21/5 tussen 20 en 22 u beschikken over een ruimte
in de Mysteriestraat te Vorst. Het nummer vergeet ik altijd, maar
hier is een wegbeschrijving:

PER AUTO: zie mapquest.com

TREIN EN TRAM: Brussel Zuid, tram 52 richting Drogenbos, afstappen
halte Zaman. Stap links (ten opzichte van de rijrichting van de tram)
de Keerkringenlaan in. Volg 30 m naar rechts de Geallieerdenstraat
en draai links omhoog de Mysteriestraat in. Het eerste woonhuis voorbij
de school op de rechterkant (in de bocht dus), daar moet je zijn.

Voor meer informatie kan je me de avond zelf altijd bellen...

En nu een agenda samenstellen. Wie voelt zich geroepen?

Vriendelijke groeten,

Looksaus

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113