[openstandaarden] Verslag vergadering 21/5/2002

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Wed May 22 15:34:54 CEST 2002

At 2002-05-22 13:02, you wrote:
>   * Hoe zit het met de wetgeving inzake afstuderende studenten die dus
>     gedurende een korte periode werkloos zijn en toch actief deelnemen aan
>     een vzw?

Dat is enkel een probleem als je aan een aktiviteit meedoet waar geld mee
verdiend wordt, *denk* ik.  (Vb. promo T-shirts verkopen en zo.)

>[...] spellingsfouten-herstellingen (alhoewel aspell erop gewerkt heeft)
>[...] altijd gewenst.

Tsss... tijd voor een update van die aspell.   ;-)

>coo:rdinaten

"coördinaten" of "co-ordinaten"?

>slaagkracht

"slagkracht"?

>geinformeerd

"geïnformeerd"?

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9