[openstandaarden] Verslag vergadering 21/5/2002

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Wed May 22 18:53:29 CEST 2002

On Wed, May 22, 2002 at 06:12:30PM +0200, Marc Leeman wrote:
> Mark (met een k) zoals vermeld in de aanwezigen
> of
> Marc (met een c) zijnde /me :))

/me

Euh...

Alle ja, gij.

Energon, wat de aanwezigen betreft, 'k was aan't hopen dat er iemand dat zou
zeggen :-)

[...]
   Aanwezig:

    Wim Stubbe    Bram Vandoren   Philip Paeps  Mark Van den Borre
   Frank Goubert Stefan Goethals Sven Vermeulen

                           Goedkeuring vorig verslag

[...]

Voila... 'k denk niet dat het nodig is dat ik het ganse verslag opnieuw
erdoor jaag maar als je het nodig hebt stuur ik het gerust door.

Mvg,
	Sven Vermeulen