[openstandaarden] Verslag vergadering 21/5/2002

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Wed May 22 22:38:54 CEST 2002

At 2002-05-22 16:04, you wrote:

>Ik dacht eerder aan slagen, ik slaag, geslaagd -> slaagkracht. Samentrekking
>van 2 woorden, aspell kan dat niet aan dus moest ik manueel goedkeuren.

Volgens mij bestaat dat woord niet echt, maar kom...
Het klinkt alleszins raar in mijn oren.   ;-)

Hum: "[...] om een zo wijd mogelijke [...] slaagkracht te verkrijgen".
Hoe wijd moet de kracht dan zijn waarmee/waardoor je slaagt?  :-)
=> "[...] om een zo wijd mogelijk publiek te bereiken en dus meer kans op
     succes te hebben."
Zoiets?

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9