[openstandaarden] hotmail continued

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu May 23 18:55:54 CEST 2002

Wat Sven zegt over hotmail is precies wat ik bedoelde, maar niet
duidelijk geformuleerd had:

ALS OPENSTANDAARDEN nagelen we DE SITE hotmail.com, niet anders dan
zoveel andere sites, aan de schandpaal. Ze respecteren immers geen
open standaarden. Dat ze er bewust tegen ingaan, wordt allicht beter
niet vermeld. Zelfs al is dat zo klaar als een klontje...

ALS INDIVIDU kan ik dan uiteraard beslissen hiernaar te verwijzen
om na de x-ste mail een hotmailgebruiker zijn bericht te retourneren.

Al is tot vervelens toe herhalen dat ik geen hotmail apprecieer misschien
een beter idee. Tenslotte wordt er (nog) niet van mij gevraagd dat
ik me bij die passport-services van MSN  aansluit.

Dat laatste klinkt, hoe meer ik het overdenk, het redelijkst...

Looksaus

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113
3000 Leuven