[openstandaarden] formatenlijst

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue Nov 5 01:52:45 CET 2002

Dag allemaal,

Ik heb de lijst van formaten en protocollen opgenomen waaraan Bram VD al
verdienstelijk werk had geleverd. (http://bram.be/formaten.html)

Ik ben zachtjesaan een en ander aan 't integreren in de site.
Absoluut niet af. Maar 't is goed dat jullie weten dat er iets beweegt,
nietwaar? Kijk:
http://openstandaarden.be/teksten/formaten
(nog niet gelinkt vanaf de startpagina.)

Zit (de aanzet tot) sjabloon een beetje goed?
Enorme hiaten nog in de lijst en de beschrijvingen per formaat.

"Ha, het xxx-formaat is nog niet beschreven. Voila, daar ga ik mij eens
achterzetten zie."
"Neen, de template voor het beschrijven van een formaat lijkt nergens
op. Deze is beter."
"Miljaar, als we eens een themalijsten maken. Eentje met formaten voor
creatievelingen, eentje voor bureauzitters, een voor techneuten..."

Alle opbouwende kritiek uitermate welkom op
os-teksten at openstandaarden.be! Maar alstublieft, zo kant-en-klaar
bruikbaar mogelijk.
Liefst (links naar?) kant-en-klare validerende html(*). Liefst proper de
CSS van de site gebruiken. Maar als je schrik hebt van de technische
kant, zorgt iemand anders daar wel voor...

Mark

(*)http://validator.w3.org
--
Mark Van den Borre