[openstandaarden] voor persarchieven

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Fri Nov 22 18:19:15 CET 2002

Gegroet,

On Fri, 22 Nov 2002, Onno Timmerman wrote:
> Het is echter volledig gedaan met openstandaarden, vrije software wanneer de
> software patenten er door komen! En ik vrees voor het ergste. Ik heb de indruk
> dat de EU PM voor software patenten zijn omdat ze niet goed beseffen over wat
> het gaat!
Wel; er stond vandaag iets in een nederlands online-line linux-magazine;
en blijkbaar komen ze (de parlementaire) inderdaad tot de conclusie dat
"ze het niet snappen". Noch over het eventueel voordeel van
software-patenten; noch over de eventuele gevaren.

http://fnl.nl/news/shownews.php3?TickerID=2002.11.20-psm-000

> Ze denken zelfs luidop dat dit een stokje voor Microsofts monopolie kan
> zetten.
Waarop is deze redering gebasseerd?

Cheerio! Kr. Bonne.