[openstandaarden] voor persarchieven

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Nov 22 20:03:57 CET 2002

Patenten in de software wereld zijn altijd een slechte zaak! Denk maar eens als
je aan het programeren bent. Dan zul altijd moeten denken. Zou dat niet al
gepantenteerd zijn, toch even contact op nemen met mijn advocaat. Even wat geld
betalen om dat te laten uit zoeken. Want misschien moet ik boetes betalen om het
geen ik schrijf. Of erger vlieg ik de bak in.
Software patenten zijn dus een aanval op onze vrije menings uiting want jij mag
niet meer schrijven wat je wilt.

onno

--
Onno Timmerman