[openstandaarden] logo

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Wed Nov 27 10:44:56 CET 2002

On Wed, 27 Nov 2002, Frans Gerbosch Consulting wrote:
> Ik heb me zelf in de loop van de discussies afgevraagd: "Wat is nu
> wereldwijd een standaard in het dagdagelijkse leven dat zowel in het
> Oosten als in het Westen, maar ook in het Noorden en het Zuiden als
> zodanig wordt aangevoeld en kan eventueel visueel als zodanig een openheid
> en een standaard symboliseren?" en de conclusie is eigenlijk zeer beperkt,
> vrees ik.

CDs? Vinyl-platen? Audiocassettes?

Maar deze zijn waarschijnlijk niet zo geschikt omdat de muziekindustrie het
graag anders zou zien :-)

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds