[openstandaarden] nieuwe federale portaalsite belgium.be: probleem mozilla/linux

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Nov 27 17:19:54 CET 2002

At 2002-11-27 14:03, you wrote:
>Bon; ik dus snel even proberen; maar ik heb problemen indien ik gebruik
>maak van mozilla 1.1 op linux. (Ik kom steeds terug op de pagina met de
>talen-keuze).
>
>Echter geen problemen met netscape op linux; noch met mozilla op MacOS 9.

Controleer eens of je cookies toelaat?
Mozilla 1.1 voor Windows werkt niet als ik geen cookies toelaat.

Welke (IMHO onbekwame) idioot heeft er nu ook 5 cookies en een form submit(!)
nodig om de voorpagina van een portaalsite te tonen?  :-(

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9