[openstandaarden] nieuwe federale portaalsite belgium.be: probleem mozilla/linux

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Nov 27 20:28:56 CET 2002

At 2002-11-27 20:15, you wrote:
>Als men op deze manier de twee zaken gaat scheiden, dan ga je reacties
>krijgen à la 'Ja, maar als ik elke site twee keer moet gaan maken, daar
>heb ik geen tijd voor, hoor'.

Bij een site als die portal die volledig uit een database komt, lijkt me
dat nu niet _zo_ veel werk.  (Alhoewel, aangezien ze er niet eens in
slagen om een simpele portal zonder cookies te laten werken...)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9