[openstandaarden] Rik stuurt je een e-card

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Wed Nov 27 21:04:49 CET 2002

Als Agelev zo graag van Microsoft af wil en Bill Gates dat ze dan ook niet de
scripting language van ASP Microsoft gebruiken. Iets wat sp.a trouwens ook doet...
Maar ik wil niet actief aan MS bashing doen om de eenvoudige reden. Als je naar
vrije software gaat vanwege haat tenopzicht van Windows tja dan kan het fout lopen.
Maar allee tenmiste heeft de fanatiekeling nu keuze tussen twee linkse partijen
om te stemmen.

Onno

Citeren jong.agalev at agalev.be:

--