[openstandaarden] Van grimberge

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Nov 28 09:50:00 CET 2002

Onno Timmerman  (27/11/02  21:00):
>Na opvolging van het Groenlinks in Nederland heeft Jan Van Duppen met mij van
>wal gestoken om een vraag te stellen in het Vlaams parlement.Dit tijdens de
>plenaire van 27 november
>
>Van Grimberge wist te vertellen dat de vlaamse overheid ook tegen 2006
exclusief
>gebruik wil maken van openstandaarden en waar het kan van vrije software. Hij
>vindt dit een logisch gevolg.
>
>Dat betekent dat de vlaamse overheid het probleem erkend en er aan wil werken.
>Dus daar hebben we weer een streepje bij in de strijd om het rond te krijgen.

> [...]

Blij dat te horen :-). Iemand zijn werk wordt hier duidelijk beloond Onno.

Jong Agalev staat hier ook duidelijk achter. Ik zal eens contact opnemen met ze
met de suggestie hun site iets aan te passen. Als ze voor iets willen gaan,
zullen ze dat ook consequent zelf moeten toepassen. Het gebruik van OS is
blijkbaar niet echt geslaagd op hun site. En we zouden toch niet willen dat ze
bij de eerste confrontatie ze hierdoor 'op hun bek gaan'.

Vriendelijke groeten,

Wim Stubbe