Re(2): [openstandaarden] Van grimberge

Rik Boven rboven at boven.net
Thu Nov 28 14:24:23 CET 2002

> OSB geniet ook mijn voorkeur (qua klank, en omdat idd. Open Standaarden vooraan
> staat), daarna VOS, en om de reden die Rik opgeeft de laatste plaats voor SOS.
> Alleen is mij ontsnapt waarvoor de B in OSB staat.... :-)

OpenStandaarden.Be (OSB)

<hihi>van .be dus</hihi>

Je kan argumenteren dat "Vlaanderen" beter is dan "Belgie" en dus OSV
beter is. Ik vind wel dat een regio-aanduiding nodig is, onmdat er ok
Franse, Duitse,... tegenhangers zijn. Ik kies voor "B", en niet "V" omdat
zo onze URL ook duidelijk is. Van zodra er openstandaarden.vl is, dan
kunnen we van naam wijwigen ;)

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )