[openstandaarden] pdf en blinden

Rik Boven rboven at boven.net
Tue Oct 8 17:35:18 CEST 2002

De discussie bewijst toch weeral zijn nut voor open standaarden :)

Best X,

Om pdfs te kunnen lezen met je brailleregel vraag je eerst een MSN account
aan. Je upload vervolgens je PDF naar de bijbehorende website. Nu wacht je
een maandje tot google zo vriendelijk was om je site te komen bewonderen.

Je gaat naar www.google.be en zoekt je site. Hopelijk vind je ze snel. Nu
klik je op 'HTML' en voila, eenvoudiger kan toch niet!

Go OSB, go!

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )