[openstandaarden] Nieuwe TV 1 website.

frank goossens frank at belgonet.be
Sat Oct 12 11:48:11 CEST 2002

dat een pagina niet naar behoren rendert op netscape 4.xx is een gevolg
van het feit dat die draak van een browser geen goede ondersteuning biedt
voor de meeste standaarden. een beetje html 4, een snuifje css 1 en voor
javascript deden ze gewoon hun goesting (daar was in '98 ook nog geen
standaard voor, overigens). dus vanuit het oogpunt van het gebruik van
open standaarden niet persé een probleem, lijkt me?

frank
--
http://belgonet.be/frank/
http://belgonet.be/e-cafe/