Re(2): [openstandaarden] evaluatie tekst aan de VRT - ter goedkeuring of aanvulling.

Wim Stubbe wim at alienservices.dyndns.org
Tue Sep 10 20:58:11 CEST 2002

On Tuesday 10 September 2002 17:04, Herman Bruyninckx wrote:
> On Tue, 10 Sep 2002, Dieter Van Uytvanck wrote:
>
> [...]
> [...]
>
> Neen, MS biedt zijn diensten aan...
>
> [...]

Dat is inderdaad beter, maar van de twee kanten werken is ook een mogelijheid.
Top down is beter. Down up gaat soms vlugger, toch om kleine resultaten te
boeken, en kan er toe leiden dat de Top wakker wordt.

> Ik ga daar voor pleiten op het volgende forum, waar naar ik vermoed
> VRT en Vlaamse Gemeenschap mensen gaan aanwezig zijn:
>  <http://www-5.ibm.com/be/staytuned/session-nl/linux_559.html>
> Het zou mooi uitkomen moest OS.be tegen dan een erg professionele
> en volledige inhoud hebben :-)
>
> Herman

Ziet er interessant uit. Ik zal eens zien of ik mij vrij kan maken.

--
met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

VZW Open Standaarden				http://www.openstandaarden.be