Re(2): [openstandaarden] evaluatie tekst aan de VRT - ter goedkeuring of aanvulling.

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Sep 10 17:04:54 CEST 2002

On Tue, 10 Sep 2002, Dieter Van Uytvanck wrote:

[...]
> [...]
[...]
> Ik betwijfel het dat MS echt ingehuurd wordt voor de Nationale Test.

Neen, MS biedt zijn diensten aan...

[...]
> Maar het 'probleem VRT' lijkt me meer iets om bij de top aan te pakken: we
> moeten er imho voor proberen zorgen dat er een soort van
> "beginselverklaring ivm Open Standaarden" komt bij de VRT (of nog beter
> maar moeilijker: de hele Vlaamse gemeenschap) en dan kunnen we bij elke
> overtreding veel gemakkelijker in actie schieten.

Ik ga daar voor pleiten op het volgende forum, waar naar ik vermoed
VRT en Vlaamse Gemeenschap mensen gaan aanwezig zijn:
 <http://www-5.ibm.com/be/staytuned/session-nl/linux_559.html>
Het zou mooi uitkomen moest OS.be tegen dan een erg professionele
en volledige inhoud hebben :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480