[openstandaarden] Openstandaarden voor dummy's

wim deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Tue Sep 24 15:19:47 CEST 2002

>===== Original Message From Wouter Verhelst <wouter at grep.be> =====
>
>Helemaal niet. Mensen zijn door de regel niet geïnteresseerd in
>ongefundeerde stellingen. Zo'n lijst is, als voorbeeld, zeer wel nuttig.
>Natuurlijk moet je het ook weer niet overdrijven; zet een stuk of
>vijf formaten onder elkaar (dat haal je makkelijk), en zeg erbij dat dat
>slechts het 'topje van de ijsberg' is. Je punt is dan wel duidelijk.

ok, daar kan ik me wel goed mee vinden :) Ik vind gewoon dat we moeten
oppassen met steeds dezelfde programma's te noemen, anders begint OS meer op
een oorlog _tegen_ M$ ipv een strijd _voor_ openheid te worden. Een lijst
maakt inderdaad visueel iets duidelijk, maar mensen zijn snel afgeschrikt als
je negatief over hun programma's begint, dan hebben ze zoiets van "daar zijn
die Linuxfreaks weer".

Allez, khoop dat ik niet te veel wartaal aan het uitslaan ben,

met vriendelijke groet,

      VVim :-)