[openstandaarden] Openstandaarden voor dummy's

wim deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Tue Sep 24 15:24:00 CEST 2002

>We kunnen alles misschien eens in elkaar passen, kwestie van een soort
>basisdocument te hebben of zo.

Lijkt me een goed idee, en onze documenten hebben inderdaad grote raakvlakken,
maar ik ga er eerst voor zorgen dat mijn document 'fautlooz' is voor ik er nog
iets van laat horen, en dat het de juiste boodschap naar buiten draagt. Het
voorlopige document is te downloaden op
http://lumumba.luc.ac.be/wim/OpenStandards.pdf moest je geintereseerd zijn,
maar het nieuwe ziet er beter uit vind ik, minder anti-M$ & Co en meer pro-OS.
Dit hoofdstuk is zeker nog niet afgesloten :-)

>Idd, er zit hier echt wel veel volk op die mailinglist :-)

hetgeen we enkel kunnen toejuichen, maar ik weet dat 'Wim' = Stubbe en 'VVim'
= moi , of zijn er hier nog naamgenoten ??? :-D

Vele groeten,

        VVim