[openstandaarden] Amendamenten

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Apr 8 16:20:48 CEST 2003

Dat ze dat dan maar doen. Dan sta ik misschien in een te beamen lijstje!
Maar misschien dat het protest anders kan zijn. Een klacht neerleggen
bij het het Europees hof. Kunnen we niet bewijzen op één of ander manier
dat software patenten een schending zijn van de mensen rechten?
Stel dat er een algoritme vast ligt dat ik wil gebruiken voor een mening
te uiten. Dan moeten ze heel die richtlijn schrappen. Bovendien gaat het
kompleet in tegen de Europese traditie.

Onno