[openstandaarden] Amendamenten

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Tue Apr 8 16:23:28 CEST 2003

On Tuesday 08 April 2003 16:09, Stefan Goethals wrote:
> Ah, is ie dat niet????
>
> Stefan

ROTFL...

Nee, in alle serieusiteit: ik denk dat het woord "terrorist" gezien de
tijdsgeest eerder in aanmerking komt. Maar we moeten niet op de beer schieten
voor we weten dat zijn pels goed is (of zoiets); laat ons rustig afwachten
tot morgen, dan kunnen we nog altijd nagaan welke implicaties het resultaat
heeft voor open standaarden.

--
Frank Van Damme    | "Saying 8MB of RAM doesn't do as much anymore is
http://www.        | like saying a gallon of water holds more than it