[openstandaarden] [PETER.SUETENS@E-VRT.BE: linux]

Kristoffel DE GEEST kristoffel.de.geest at pandora.be
Fri Apr 25 11:23:35 CEST 2003

Onno Timmerman wrote:

> Maar dat betekent dat ze nog altijd niet dat ze OGG VORBIS gaan
> gebruiken. Ze zeggen infeite dat ze enkel de restrictie weg halen je
> zonder problemen op de site kan gaan. Deze stunt van VRT heeft naar
> mijn weten heel wat mensen van Mozilla op Windows weg gejaagt!

Het is een belangrijke stap in de goede richting, of ze even groot is
als de eerste man op de maan, zal de toekomst moeten uitwijzen. Men zal
nu wel twee keer nadenken voor men nieuwe websites opent.
Volgens mij kunnen we de VRT niet verplichten OGG VORBIS te gebruiken,
we kunnen wel ijveren om Open Standaarden te gebruiken (zoals OGG VORBIS).
Misschien kan de VRT aan Microsoft vragen om van Windows Media Player 7
een Open Standaard te maken (ik mag toch dagdromen?).

Kristoffel