[openstandaarden] [PETER.SUETENS@E-VRT.BE: linux]

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Fri Apr 25 11:33:16 CEST 2003

Ik ben blij dat er even is gewacht. Het bericht van de VRT is duidelijk
overwogen en doordacht behoedzaam geschreven. Zo een reactie vergt toch
wat intern overleg in zo een organisatie.

Had Openstandaarden te snel en te hard gereageerd, dan was deze reactie
niet meer aan de orde.

Het letterlijk duwen in de richting van OGG VORBIS ligt niet in het
concept van OpenStandaarden. Laat ons beperken tot het promoten van dit
concept en niet tot de individuele producten. Het zal in begin moeilijker
zijn omdat het minder concreet is, maar op langere termijn gaan de
vruchten groter zijn.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20