[openstandaarden] [PETER.SUETENS@E-VRT.BE: linux]

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Apr 25 13:00:03 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003, Frans Gerbosch Consulting wrote:

[...]
> Het letterlijk duwen in de richting van OGG VORBIS ligt niet in het
> concept van OpenStandaarden. Laat ons beperken tot het promoten van dit
> concept en niet tot de individuele producten. Het zal in begin moeilijker
> zijn omdat het minder concreet is, maar op langere termijn gaan de
> vruchten groter zijn.

Ik ben sinds 98 actief aan het lobbyen, en mijn ervaring is dat de
tijd tussen (vriendelijke) lobbyen en een eerste resultaat _minstens_
een jaar bedraagt... (Tenzij je er geld kan tegenaan gooien,
natuurlijk.)

Herman
--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480