[openstandaarden] [PETER.SUETENS@E-VRT.BE: linux]

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Fri Apr 25 13:07:06 CEST 2003

Herman,

Ben ik verkeerd als ik dit interpreteer alsof je mijn stelling
onderschrijft ?
Je spreekt van minstens 1 jaar, dat is inderdaad lang en je moet een
ijzeren wil een meer dan gezonde dosis geduld hebben om dit uit te houden.
Anderzijds mag je niet vergeten dat je er toen alleen / individueel
voorstond en nu er meerdere initiatieven als OS.be ontstaan ?
Waardoor er toch een klein sneeuwbaleffectje begint te ontstaan..... ?

Frans

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20